Run the show

Arbeid av ANTI

I 16 år har Kari Traa laget sportsklær for jenter, av jenter. Nå har de lansert sin aller første sko-kolleksjon.

Den nye kolleksjonen består av syv ulike hverdags-sneakers utviklet spesielt for aktive jenter.

– Vi har lenge fått høre fra mange av jentene som bruker klærne våre at Kari Traa-sko står på ønskelisten deres, så det er med stor glede vi endelig kan presentere resultatet, sier markedssjef Sissel Himle i Kari Traa.

I kampanjefilmen, som har fått navnet «Run the show», danser Mona Berntsen seg gjennom hele kolleksjonen.

– Selv om vi ikke er 100 prosent jenter selv, er det veldig gøy å jobbe med en merkevare som kun trenger å tenke på jenter. Det kan aldri bli for mye girl power, spesielt ikke i sportskategorien. Og så er jo jenter ofte kulere enn gutter, selv om det ikke er like kult å være kjæreste med dem, sier kreativt team Emil Hafslund og Sondre Røe.

Kampanjefilmen er produsert av Audun Lyngholm Wittenberg og regissert av Eivind Landsvik.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.