Norwegian lanserer global reklamekampanje 

Arbeid av TRY

Flyselskapet Norwegian lanserer i disse dager en helt ny reklamekampanje i alle sine markeder.

Kampanjen består av ulike elementer som gjør at man utnytter alle tradisjonelle og digitale flater, og skal få nye og eksisterende kunder til å reise. 

– Vi ønsket å lage en kampanje som minnet folk på at Norwegian helt siden starten har gjort det lettere for alle å reise, uansett størrelse på lommeboka. Nå i 2019, med over 150 destinasjoner, attraktive priser og stadig nye ruter, føler vi at verden er mer tilgjengelig enn noen gang, sier Liv Greben i Norwegian. 

Reklamekonseptet «The World Has Never Been Closer» er utviklet av TRY, med kreatørene Camilla Bjørnhaug, Preben Moan, Marius Aasen og Susanne Hovda, samt Anja Sandberg Nordbø som prosjektleder, Inge Fosseie på design og Trond Sandø som konsulent. 

Ansvarlige hos Norwegian har vært International Marketing Manager Liv Greben, Project Manager International Marketing Anette Myrseth Kristiansen og Strategic Advisor International Marketing Karianne Haaland

– Verden har jo faktisk aldri vært nærmere enn nå, og det ville vi ta bokstavelig i denne kampanjen. Vi ville gå ekstremt tett på det du ser, lukter og opplever når du er på reise, og fange følelsen av ferie, sier Marius Aasen. 
Kampanjen skal gå på luften i femten forskjellige land, og rulles ut i disse dager. 

Fantefilm har produksjon på filmene, med Thomas Hilland på regi og Hugo Hagemann Føsker som produsent. I tillegg har disse flinke folka vært med på laget: fotograf Karl Erik Brøndbo, scenograf Astrid Sætren, klipp Thomas Trælnes/Uhørt og produksjonskoordinator Julie Marie Wahl. Ohlogy har stått for musikken. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.