SATS ønsker Norden «Happy New You»

Arbeid av Anorak

Kampanjen er en del av en stor rebranding av SATS i Norden.

Anorak står bak den første helnordiske kampanjen for SATS. En serie 6-sekunders filmer utgjør hver sine kapitler av det som samlet blir en 50 sekunders nyttårstale for TV.

– Treningsbransjen har tradisjonelt vist fram mye trening, men for de fleste av oss er det ikke noe mål i seg selv å være flink til å hoppe opp og ned fra kasser eller bære jern. Derimot gir innsatsen fra trening kjærkomment overskudd til alt det andre man vil gjøre etterpå, så forhåpentligvis er det mye inspirasjon i å vise litt av begge deler, sier Stein Simonsen og Øistein Markus Holm som utgjør det kreative teamet i Anorak.

Elixia-navnet blir borte

Kampanjen er en del av en stor rebranding av SATS i Norden, der klubbene oppgraderes og Elixia-navnet blir borte. Mens SATS har operert i Norge siden 1995 er det først med denne kampanjen at brandet lanseres i Danmark. SATS har vokst kraftig de siste årene og er i dag Nordens største treningssenterkjede, med over 220 klubber og nær 700.000 medlemmer. 

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.