Spansk ferieflørt på Nationaltheatret

Arbeid av JCP PR & Advertising

Nationaltheatret T-banestasjon ble forvandlet til en spansk feriedrøm midt i mørkeste januar.

Selv om vi er på vei mot lysere tider, føles sommeren langt borte fortsatt og det er kaldt og vintermørkt i Oslo. American Express feirer sin satsing i Norge på kortet SAS AmEx Classic med å gi Oslo-borgere en smak av sommer på ett av byens travleste knutepunkt, Nationaltheatret T-banestasjon.

I uke 3 og 4 har Amex tatt over Nationaltheatret med en såkalt «Total Station Domination» (TSD) som gir en flott ramme for kampanjen med sine mange dominerende flater. I tillegg byr Amex på sommerstemning gjennom en herlig miks av aktiviteter som fører tankene til varmere strøk, bl.a. et miljø av sand, surfere, hengekøyer og solstoler samt utdeling av smoothies og tapas til de reisende.

Drøm deg bort med Amex

– Oslo er en flott by, men kan være kald og grå på vinterstid. Vi ønsker med vår kampanje å gi folk muligheten til å drømme seg bort til varmen og vite at drømmen er innen rekkevidde med hjelp av våre kortprodukter, sier administrerende direktør Fredrik Sauter i American Express Nordics.

Frisker opp vinter-Norge

Kampanjen er utformet av JCP Nordic.

– Det er veldig gøy å jobbe for å gi folk noe å drømme om og smile av på en grå vinters dag. Jeg er selv kjempeglad i å reise, så det er spennende å få jobbe med en merkevare som Amex og fortelle folk om alle fordelene ved kortet som tar deg lenger, sier kundeansvarlig rådgiver Jannicke Josefsson-Ruud i JCP PR & Advertising.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.