A universal language for coworking

Arbeid av Reklamekollektivet

Visuell identitet for Tower, en coworking-plass for moderne forretningsfolk.

Tower er Bergens nyeste coworking space.

– Det som skiller Tower fra andre coworkingplasser i Norge er driven om å skape et mer effektivt forretningsmiljø. Der coworking er ofte synonymt med kreative bedrifter, sosialisering og ineffektive arbeidstider, ville Tower være motvekt. Et sted hvor den digitale tidsalderen møter urbane forretningsfolk. Et sted hvor shit gets done, sier prosjektansvarlig Susanne Svendsen.

Med drivkraft i å skape et unikt coworking space for forretningsutvikling, ble identiteten til merkevaren enormt viktig. Oppgaven var å utvikle et overordnet konsept, visuell identitet og interiørkonsept.

Et coworking-miljø blir definert av menneskene som jobber der.

– Menneskene og dynamikken som skjer mellom dem er det som setter merkevaren til live. Tower er grunnmuren og rammeverket, sier designer Vilde Moen Hudson.

Løsningen ble å bygge et universelt språk for moderne coworking.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.