Likes & Views med Norlis Antikvariat

Norlis Antikvariat er ute med ny kampanje. Heisholt Inc., Handverk & Ole Musken står bak.

92198 1530d original
92199 e32a6 original
92200 23aaf feature

– Når du går inn døren vår i Universitetsgaten, så trer du bokstavelig talt inn i en annen tid. Det å kunne stå i stillhet og bla i gamle bøker, pause smarttelefonen, ta med disse bøkene hjem og kjenne på gamle omslag og bla forsiktig i papir fra en annen tid, er godt for både sinn og kropp, sier daglig leder Thor Gunnar Næss i Norlis Antikvariat.

– Jeg har jobbet med Norlis Antikvariat siden 1996, og dette er nok en av de mest interessante og aktuelle kampanjene vi har skapt. Det å kunne kommentere tiden vi lever i på en subtil og enkel måte, føles godt. Det har vært fantastisk å samarbeide med Eivind Platou i Handverk og fotograf Ole Musken for å realisere dette uttrykket. Vi henvender oss som vanlig til mennesker som er glade i god litteratur og skrivekunst, og er vant til å lese mellom linjene. Våre egne tomler og hjerter sammen med ikoniske titler og respektable tall inviterer folk til å tenke sitt, sier Erik Heisholt i Heisholt Inc.

Kampanjen består av butikkplakater, utendørs og avisannonser.

Involverte byråer

HANDVERK
E

Eivind Stoud Platou

Kreativt team

Involverte

O

Ole Musken

Fotograf