Tangrystan med ny identitet

Arbeid av ANTI

Den nye visuelle identiteten til Tangrystan bygger et univers som ikke følger faste regler.

Rule #1 

There are no rules!

Tagnrysatn, Tarnygstan også kjent som Tangrystan, er ikke spesielt opptatt av at en oppskrift skal passe alle. 

– Det er ingen regler for hva et reklameprosjekt er lenger. Med over syv år i Tangrystan-tjenesten er det bredden og evnen til å utfordre som er kjernen i det å få produsert gull-vinnere og gode filmer for kundene våre, sier Tangrystan-grunnleggerne Gry og Beate.

– 2018 har vært et år med spesielt fokus på fornyelse og markedstilpasning. Vi har investert i større lokaler, fått på plass nye ressurser med ulike kompetanser og har i den anledning også jobbet med ANTI på utvikling av ny identitet.

– Gir litt faen

– This is not a system, identiteten gir litt faen, det er deilig å noen ganger kunne bevege seg bort fra faste rammer, grids og systemer. Og det er også nødvendig i et marked i endring. Tangrystan ønsker å jobbe med ulike utrykk og har et ønske om å utfordre en brief sånn at resultatet kan bli enda bedre. Identiteten reflekterer dette ved å bygge et visuelt univers som ikke følger noen faste regler, selv navnet er det lov å endre på. Ingen faste logoplasseringer, ingen faste farger eller grids, men en identitet som er preget av DIY og kult-film estetikk, sier Kjetil Wold i ANTI.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.