Rule #1
There are no rules!
Tagnrysatn, Tarnygstan også kjent som Tangrystan, er ikke spesielt opptatt av at en oppskrift skal passe alle.
– Det er ingen regler for hva et reklameprosjekt er lenger. Med over syv år i Tangrystan-tjenesten er det bredden og evnen til å utfordre som er kjernen i det å få produsert gull-vinnere og gode filmer for kundene våre, sier Tangrystan-grunnleggerne Gry og Beate.
– 2018 har vært et år med spesielt fokus på fornyelse og markedstilpasning. Vi har investert i større lokaler, fått på plass nye ressurser med ulike kompetanser og har i den anledning også jobbet med ANTI på utvikling av ny identitet.
– Gir litt faen
– This is not a system, identiteten gir litt faen, det er deilig å noen ganger kunne bevege seg bort fra faste rammer, grids og systemer. Og det er også nødvendig i et marked i endring. Tangrystan ønsker å jobbe med ulike utrykk og har et ønske om å utfordre en brief sånn at resultatet kan bli enda bedre. Identiteten reflekterer dette ved å bygge et visuelt univers som ikke følger noen faste regler, selv navnet er det lov å endre på. Ingen faste logoplasseringer, ingen faste farger eller grids, men en identitet som er preget av DIY og kult-film estetikk, sier Kjetil Wold i ANTI.