Tangrystan med ny identitet

Den nye visuelle identiteten til Tangrystan bygger et univers som ikke følger faste regler.

92087 898a4 original
92088 7dec3 original
92089 b6c8c original
92091 78e20 original
92092 93fa3 original
92093 ef8b0 original
92094 e0c68 original
92095 7421f original
92096 5ef0e original

Rule #1

There are no rules!

Tagnrysatn, Tarnygstan også kjent som Tangrystan, er ikke spesielt opptatt av at en oppskrift skal passe alle.

– Det er ingen regler for hva et reklameprosjekt er lenger. Med over syv år i Tangrystan-tjenesten er det bredden og evnen til å utfordre som er kjernen i det å få produsert gull-vinnere og gode filmer for kundene våre, sier Tangrystan-grunnleggerne Gry og Beate.

– 2018 har vært et år med spesielt fokus på fornyelse og markedstilpasning. Vi har investert i større lokaler, fått på plass nye ressurser med ulike kompetanser og har i den anledning også jobbet med ANTI på utvikling av ny identitet.

– Gir litt faen

– This is not a system, identiteten gir litt faen, det er deilig å noen ganger kunne bevege seg bort fra faste rammer, grids og systemer. Og det er også nødvendig i et marked i endring. Tangrystan ønsker å jobbe med ulike utrykk og har et ønske om å utfordre en brief sånn at resultatet kan bli enda bedre. Identiteten reflekterer dette ved å bygge et visuelt univers som ikke følger noen faste regler, selv navnet er det lov å endre på. Ingen faste logoplasseringer, ingen faste farger eller grids, men en identitet som er preget av DIY og kult-film estetikk, sier Kjetil Wold i ANTI.