Alt annet enn det

Ny Jarlsberg-film basert på det velkjente konseptet «Bare Jarlsberg er Jarlsberg».

Jarlsberg er verdenskjent for sin gode smak, som har etablert mange Jarlsberg-elskere over hele verden. Jarlsberg smaker mer, ergo er det også noen som ikke liker den. Og liker du noe som ikke alle liker, må du stå for det. For er du en Jarlsberg-elsker, er du faktisk en av veldig mange! Og sammen står vi sterkt! Basert på reklamekonseptet Bare Jarlsberg er Jarlsberg, har Tine og TRY laget en ny kampanje.

Meat Loaf-klassiker

Selveste Meat Loaf har stilt opp med sangen «I’d do anything for love (but I won’t do that)». En tillitserklæring fra kundene og en posisjon enhver merkevare vil drømme om å inneha.

Kampanjen rulles ut i disse dager og har til hensikt å hylle alle Jarlsberg-elskere der ute og gi dem en påminnelse om at de ikke er alene om å ha valgt Jarlsberg som sin favorittost.