Noen reklamekonsepter varer livet ut

Arbeid av TRY

Elleve år etter at Tine og TRY lanserte sin første reklamefilm for Norvegia på «Noen forhold varer livet ut», slipper de nå nye kreative uttak på konseptet.

– Forholdet til Norvegia varer for veldig mange hele livet og vi har hatt stor suksess med konseptet Noen forhold varer livet ut. Vi ønsket derfor å beholde setningen som en plattform, men følte behov for å revitalisere de kreative uttakene inn mot et moderne medielandskap, uttaler Gro Haugen, merkeutvikler for Norvegia i TINE. 

Det kreative teamet bak nylanseringen er Ester Hjellum og Jørgen Bøhle Bakke, som også utviklet konseptet i 2008.

– Siden vi startet å jobbe med Norvegia for 11 år siden har både osten og folka bak den hatt en helt egen plass i våre hjerter. Etter noen års pause har det vært veldig gøy å få jobbe med Norvegia i igjen, uttaler Ester Hjellum, art director i TRY. 

– I jakten på ekte kjærlighetshistorier, intervjuet vi over 90 par fra hele landet. Denne gangen ble det Liv og Øyvind, og Tore og Per, som fikk dramatisert sine første møter som førte til livslange forhold, men vi håper å kunne ta tak i enda flere genuine forhold og romantiske historier i årene som kommer, sier tekstforfatter Jørgen Bøhle Bakke.

I første omgang har det blitt laget filmer for TV, web og sosiale medier. Her er et utvalg av TV-filmene, som er produsert av Gry Sætre i Tangrystan, med Trond Fausa på regi. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.