Ek tek hann!

Det er få leiligheter igjen i innflytningsklare Dronninglunden i Bjørvika. Og i disse «fremvandrerdager» kan det lønne seg å være kjapp, før vikingene kommer.

Oslo S Utvikling (OSU) er den største eiendomsutvikleren i Bjørvika. I disse dager ferdigstiller de et av de store boligprosjektene, Dronninglunden, og de fleste leilighetene er allerede solgt.

Artikkelen fortsetter under filmene.

Timing

– Samtidig kan vi se i dokumentarserien «Beforeigners» at området også kommer til å bli populært hos våre nye tidsmenn, vikingene. Derfor ble det viktig å få opp farta, få kunden til å godkjenne og produsere kjapt, slik at vi kunne fortelle folk at de måtte henge i, sier det kreative teamet.

Dramatisk økning i besøkende

SoMe-ansvarlig og innholdsrådgiver Marte Ruus hos Hausmann ser stor fordel i å dra nytte av aktualiteter i sosiale medier.

– Vi ser ofte at annonser som henger på noe dagsaktuelt engasjerer mer. Denne kampanjen ga oss mye innhold som vi kunne bruke til å engasjere målgruppen i takt med nye episoder som ble sluppet på HBO. Det er spesielt gøy å følge med på kommentarfeltene, og ifølge resultatene har dette stuntet blitt synlig i målgruppen: Av alle besøkende på Oslo S Utvikling sine nettsider kom hele 86 prosent direkte fra annonsene.