Futatsu sjekker inn hos Thon Hotels

Futatsu og Thon Hotels lanserte i forrige uke reklamefilm på sitt nye kreative konsept.

Reklamefilmen, som er produsert av Flambert og regissert av Henrik Henriksen, er det første uttaket som skal etablere det kreative konseptet «Sett farge på dagen».

– Vi i Thon Hotels strekker oss lengre for å gjøre en god dag enda bedre for gjestene våre. I denne prosessen har vi vært opptatt av å bygge et konsept basert på grundig innsikt, som over tid skal tydeliggjøre og forsterke posisjonen til Thon Hotels som en av de beste hotellkjedene i Norge, sier markedssjef Ida Svenningsen Eide i Thon Hotels.

De siste årene har hotellene blitt oppgradert med moderne og fargerikt design, i tillegg serverer de frokost i toppklasse.

– I filmen ønsker vi å ta med seerne bak kulissene, vise forberedelsene og alle de som bidrar til at gjestene skal ha et bra opphold på Thon Hotels, sier kreatør May Linn Michaelsen.

Filmingen foregikk på flere hoteller, samtidig som de var i full sving.

– Det var mye armer og bein med over 60 Thon-ansatte på sett, filmmannskap, byrå, kunde, hotellgjester og ansatte som var på jobb. Men det gikk over all forventning med de flinke folka i markedsavdelingen i Thon Hotels, og med en dreven regissør som Henrik, forteller kreatør Melissa Kristiansen.

Filmen og resten av kampanjen er å se på kino og i bybildet fra og med denne uken.