Hvor skal vi dyrke i fremtiden?

Arbeid av Geelmuyden Kiese

Moderne bonderomantikk i Yaras nye kampanje.

I fjor kjørte Yara for første gang en profilkampanje i Norge. Årets oppfølgerkampanje har økt fokus på fremtidens jordbruk og arealutnyttelse. I år som i fjor er kampanjen utviklet av Geelmuyden Kiese. Med seg på laget har de hatt Einar Film og regissør John Andreas Andersen på filmproduksjon, med OMD på medieplassering.

I tillegg til filmen, som i disse dager er å se på TV og kino, og utendørsløsningene, har Yara i samarbeid med Furuset idrettsforening laget «takbruk» på toppen av Furuset Forum. Her har ungdom som aldri tidligere har dyrket mat plantet, vannet, stelt og gjødslet gjennom hele sommeren og høsten. Les mer om prosjektet her.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.