Warner Music Norge med ny web

Warner Music Norge har fått et nytt hjem på Internett, signert Bleed.

94745 d95d2 original
94746 f2e46 original
94746 f2e46 original
94747 4cc61 original

Warner Music er et av verdens største plateselskaper, og representerer alt fra nyetablerte artister til verdens største stjerner. Selskapets norske avdeling hadde behov for en oppdatert og funksjonell nettside. Resultatet er et distinkt uttrykk som lar artistene stå i fokus.

– Vi ønsket en oppdatert og moderne hjemmeside som reflekterer Warner Music Norges fantastiske stall med artister. Vi har jobbet med Bleed på tidligere prosjekter, og vi følte med en gang at de var rett samarbeidspartner. Samarbeidet har vært både gøy og inspirerende og vi er superfornøyd med vår nye hjemmeside, sier Hannah Andersson, Head of digital services i Warner Music.

– I prosessen brukte vi mye tid på å strømlinjeforme Warner Music Norges behov, og vektingen av artister. Resultatet er et sett med byggeklosser som kan skiftes ut og variere etter behov. Det finnes egne moduler for å promotere artister, album og eventer, med linker til relevante avspillingsenheter. Vi ønsket å tydeliggjøre merkevaren Warner Music, samtidig som prosjektet krever en utforming som kommuniserer like godt for Anne Grete Preus (RIP), og Dua Lipa., sier senior designer William Stormdal i Bleed.