Det kan fort bli dyrt å handle billig

Arbeid av Ernö

Black Friday er den nye bulkedagen.

Det observante øyet vil ha fått med seg at det begynner å nærme seg årets store shoppingdag, og nordmenn skal snart valfarte til landets kjøpesentre på jakt etter små og store kupp. Og elleville dager på kjøpesentrene betyr dessverre ellevillere dager i parkeringshusene. Så travelt har det blitt, at Black Friday er den nye bulkedagen. 

– Black Friday blir for stadig flere ekstra mørk på grunn av mye uoppmerksom kjøring, og en av tre skader denne dagen vil være parkerings- og ryggeskader. Vi ønsker å gjøre folk oppmerksomme på dette, og samtidig benytte anledningen til å komme med noen gode råd for hvordan man kan unngå å bli en del av bulkestatistikken, forteller markedsansvarlig Renate Aspevik i Gjensidige.

– Skikkelig skrikereklame

Kampanjen skal gå hele uken frem til fredag 29. november, og består av filmer for online video, sosiale medier og et knippe radiospotter.

– Det har vært gøy å få muligheten til å lage litt skikkelig skrikereklame sammen med landets beste 3 for 2-stemme. I tillegg til at vi har fått utforsket grenseverdiene våre når det kommer til bruk av parallakse, sier art director Sindre Veseth Foss og tekstforfatter Ulrik Solum Waagsether i Ernö.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.