Lexus – Norges beste bilopplevelse

Arbeid av The&Partnership

Feirer åtte år på toppen av kundetilfredsundersøkelsen AutoIndex.

Lexus Norge har toppet AutoIndex, Nordens største kundetilfredshetsundersøkelse for bilbransjen, åtte år på rad, som er hvert eneste år de har vært en del av undersøkelsen. I en kampanje signert The&Partnership feires konsistensen.

– Lexus utfordret oss på å lage en kampanje som løftet fram de åtte årene de har tronet øverst hos AutoIndex. Ideen om å drifte fremstod etter hvert som den opplagte løsningen. Og det måtte gjøres i år, det er ti år til neste gang vi har et åttetall å jobbe med, sier Brede Lie Reime i The&Partnership.

– Da vi fikk ideen presentert var det ikke tvil, dette skulle vi gjøre. Lexus har levert Norges beste bilopplevelser åtte år på rad og det budskapet ville vi løfte. Dette var en kreativ måte å gjøre akkurat det på, sier Tom Gullkrona Skoglund, Marketing & Customer Care Manager i Lexus Norge.

Kampanjen ble hostet hos Seenthis og var live på Schibsted sine Storby-flater og i Lexus' sosiale medier i oktober og november.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.