Stemmer verdt å lytte til

Arbeid av NORD DDB

Ice gir de under 24 mikrofonen og et helt nytt abonnement med veldig mye data.

Er det en ting historien har vist oss, er det at unge mennesker som tør å utfordre det etablerte er avgjørende for at verden blir et bedre sted å være. Dessverre er ikke alle enige i det. Verdens mektigste mann og flere med ham, ser nemlig helst at dagens unge holder litt mer kjeft og vokser opp. Så i forbindelse med lanseringen av sitt nye ungdomsabonnement Ice ung, følte Ice for å gi de unge muligheten til å dele, helt ufiltrert, det de mente folk trenger å få høre akkurat nå.

– Vi møtte seks personer under 24 år for å høre hva de mener om tingenes tilstand, og er ikke i tvil om at denne generasjonen virkelig er verdt å lytte til – for alle. Det er fortsatt mange som tror at ungdommen bare sitter klistra til mobilskjermen helt i sin egen verden, men vi vet at det ikke er sant. Derfor er vi glade for å kunne gjøre det billigere for dem å fortsette å spre sine viktige budskap gjennom mobilen, sier Jannicken Lampe, kommunikasjonsansvarlig i Ice.


Kampanjen er produsert av NORD DDB, med Kristian Engelsen på regi og foto, samt Uhørt og Verdens Sterkeste Mann på lydsiden. Det har blitt laget portretter av hver enkelt av de utvalgte stemmene fra Generasjon Z, i tillegg til ulike langversjoner hvor alle er tilstede. Kampanjen har gått på TV, utendørs og i 74 forskjellige versjoner i digitale flater.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.