Del, del, del. Og del!

Arbeid av Metro Branding

Da boligbyggelaget Usbl skulle kjøre en delbar og merkevarebyggende kampanje med fokus på deling, ga de ansvaret til kommunikasjonsbyrået Metro Branding.

Metro Branding valgte igjen å dele ansvaret for produksjonen med produksjonsselskapet Film Agency, som har vist seg sin del av oppgaven verdig.

Gjennom en reklamefilm delt rundt i sosiale medier, digital utendørs, kino og andre flater har folk fått med seg at i Usbl så deler man både stort og smått.


«Takk for at du deler» lød budskapet ledet frem av kreatør Audun Roe Grimstad, som del av et større team fra Metro Branding.


– Å dele handler om å gi og ta, på samme tid, ble en essensiell setning i videoen. Den fanger bredden i hva det vil si å dele. Alt fra å dele badekar til å benytte seg av Usbl sine delingstjenester, kan Grimstad meddele. 


Del gjerne videre. Og takk for at du deler!

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.