Fora Form lanserer ny nettside
ELLE mELLE har designet den nye nettsiden til en av Skandinavias største møbelprodusenter til sosiale områder der mennesker møtes.
Aktuelt byrå
ELLE mELLE
– Merkevaren er over 90 år og vår jobb er å sørge for at merkevaren står like sterkt i minst 90 år til. Den nye nettsiden skal inspirere til gode møteplasser ved å dele historier på en funksjonell og engasjerende måte, forteller designer i ELLE mELLE, Agnete Rønning Måseidvåg.
– Nettsiden er et arbeidsverktøy, ikke bare for Fora Form, men også for alle som trenger dokumentasjon og bilder av møblene til sine prosjekter, som interiørarkitekter for eksempel.
– Med den nye nettsiden slipper denne viktige målgruppen å laste ned hele tunge filpakker for hvert produkt. I stedet «shopper» de det de vil ha som i en nettbutikk.
– Fora Form sitter på mye verdifull kunnskap og innsikt i bransjen. Denne kunnskapen og innsikten skal bidra til å skape gode møteplasser der mennesker møtes i enda større grad. Derfor legger designet opp til deling av flere gode artikler og mye inspirasjon. På den måten skal også nettsiden være et sted der mennesker møtes, avslutter designeren.
– Fora Form er i stor grad en kompetansebedrift. I kontraktsmøbelsegmentet er kunnskap like viktig som selve møbelet. Fora Form har hatt «wherever people meet» som payoff i mange år, men hadde ikke bra nok kanaler til å fortelle de gode historiene om hvordan vi skaper møter mellom mennesker. Den nye nettsiden er designet ut i fra ønske om å dele kompetansen vår med kundene slik at vi sammen kan lage gode møteplasser også i fremtiden, forklarer markedssjef i Fora Form, Pål Eid-Hviding.
– Resultatet er blitt kjempebra, og kommer til å bli et supert verktøy å jobbe med, avslutter Pål.
Teamet roser også Sunnmørsbedriften Avento for jobben med programmering. Skaperlysten på Møre lever etter sigende i beste velgående.