Alle vil lytte til Fabel

Som en videreutvikling av «Tjuvlytting»-kampanjen fra lydboktjenesten Fabel, utøkes nå konseptet med flere, nye flater. Denne gangen er det nemlig andre reklamer som «tjuvlytter» på Fabel sine, og de første merkevarene ut, er Komplett, Klar og Fresh Fitness.

Kampanjen vi laget med WAL rundt juletider ga gode resultater, og allerede den gang lanserte de idéen om å få andre reklamer til å «tjuvlytte» til våre, sier Stine Ombustvedt, markedsdirektør i Fabel.

– Vi har jo gitt oss selv ganske mye mer jobb enn strengt tatt nødvendig her. Men å få løse så mange flater samtidig, og attpåtil få tilliten til å låne andre merkevarer sin drakt og stemme, tilfører jo litt krydder til hverdagen. Og, til tross for mange kokker og interessenter, har det vært lite søl hittil, sier Christian Rusch Lindvik og Daniel Eraker, kreatørene fra WAL.

– Forhåpentligvis får vi laget enda flere uttak med enda flere merkevarer på laget i tiden fremover også, legger markedsdirektør Stine til.

– Er du en merkevaresjef som er hypp på en god og rimelig plassering i bytte mot litt oppmerksomhet til Fabel, kanskje? Det er fremdeles noen åpninger igjen i høstens mediespec!, sier gutta.

Involverte byråer

WAL logo 1080x1080 kreativt forum
WAL
K

Kine Dahl

Prosjektleder

O

Ole Jørgen Kløvjan

Dokumentering

S

Sonje Brøndmo

produsent

J

Jarand Herdal

Regissør