Norge mest populære arbeidsplass på fire hjul.
Volkswagen Nyttekjøretøy har vært Norges mest solgte varebilmerke i flere år, og ønsket å løfte kommunikasjonen fra modellnivå til å styrke posisjonen til merkevaren “Volkswagen Nyttekjøretøy”.
Vi tok utgangspunkt i Volkswagens evne til å levere både kjøretøy og arbeidsplass i ett, og ønsker med denne profilkampanjen å vekke følelsene i en målgruppe som stort sett er vant til kommunikasjon av typen pris og funksjon.
4092-1cbf4-original.pdf
174-3296a-original.pdf
PDF, 6.551 MB
↓
Last ned
4093-15689-original.pdf
205-d3dda-original.pdf
PDF, 7.867 MB
↓
Last ned
4094-94ba0-original.pdf
308-8ee51-original.pdf
PDF, 12.4 MB
↓
Last ned
4095-96c21-original.pdf
398-7add0-original.pdf
PDF, 18.918 MB
↓
Last ned
4096-e2686-original.pdf
465-5b346-original.pdf
PDF, 13.676 MB
↓
Last ned
Involverte byråer
TRY Apt