Ny nasjonal kampanje fra Helthjem

Helthjem er det enkleste og beste valget for folk som kjøper og selger vintage på nett. Det ønsket vi å minne dem på.

Helthjem

Sammen med Helthjem har Simpleness utviklet et kommunikasjonskonsept som skal gå resten av året i ulike faser. I første runde skal vi minne målgruppen på hvor deilig det er å få bruktskattene man har kjøpt, levert direkte på dørmatta.

– Vi lot modeller fra ulike tidsepoker posere på dørmatta hjemme hos folk, hos de som har bestilt klærne. Uten musikk og tydelige markører om at vi befinner oss midt i et fotoopptak for moteklær ble det rart og gøy synes vi, sier Silje Helene Fjeld, kreativ leder i Simpleness.

Kampanjen er en del av en større helhet over en lengre tidsperiode. Neste puls kommer i oktober.

– Det har vært både gøy og kreativt å jobbe med denne kampanjen, vi ønsker å styrke posisjonen vår innen fashion, ha glimt i øyet og samtidig vise målgruppen av vi er best på hjemlevering, noe jeg mener kommer godt frem i kampanjen, sier markedskonsulent i Helthjem, Iris Eide.

60s
70s
80s

På kanalens premisser

Konseptet er tatt ut på alt fra Stills og digitale boards, til bannere, reklamefilm + en rekke ulike uttak for Meta, TikTok og SnapChat.

– Vi er fornøyde med å ha laget et konsept vi ser fungerer på alt fra 6 sekundere til frie tolkninger av ulike SoMe-innholdsprodusenter, sier Silje.

Andre involverte

I

Iris Eide

Markedskonsulent Helthjem