Oi! Det var korte og greie spotter for Gjensidige!
Morgenstern står bak ny reklamekampanje for landets mest populære bilforsikring.
Aktuelt byrå
Morgenstern
– Rett og slett en nyttig påminnelse om hvor ålreit det er å ha Norges mest kjøpte bilforsikring når uhellet først er ute, sier kreativt team i Morgenstern, Anders Holm og Sebastian Prestø.
– Gjensidige har Norges mest kjøpte bilforsikring, som betyr at mange allerede velger oss. Men vi vet også at det å være en av de første som tenkes på er essensielt for å bli vurdert og valgt. Derfor er det viktig å være til stede i markedet med kommunikasjon på våren når mange kjøper ny eller brukt bil og dermed gjør nye vurderinger rundt forsikringsleverandør, sier Renate Aspevik, fagsjef marketing og profil i Gjensidige.
Involverte byråer
Anita Nørsett Dahl
Prosjektleder
Yakob Dahl Changezi
Produsent
Involverte
Renate Aspevik
Ansvarlig hos kunde
Gro Grotle
Ansvarlig hos kunde
Nina Esp Bhogal
Ansvarlig hos kunde
Birgitte Kjersem Lund
Ansvarlig hos kunde