Oi! Det var korte og greie spotter for Gjensidige!

Morgenstern står bak ny reklamekampanje for landets mest populære bilforsikring.

Mrgn 16

– Rett og slett en nyttig påminnelse om hvor ålreit det er å ha Norges mest kjøpte bilforsikring når uhellet først er ute, sier kreativt team i Morgenstern, Anders Holm og Sebastian Prestø.

– Gjensidige har Norges mest kjøpte bilforsikring, som betyr at mange allerede velger oss. Men vi vet også at det å være en av de første som tenkes på er essensielt for å bli vurdert og valgt. Derfor er det viktig å være til stede i markedet med kommunikasjon på våren når mange kjøper ny eller brukt bil og dermed gjør nye vurderinger rundt forsikringsleverandør, sier Renate Aspevik, fagsjef marketing og profil i Gjensidige.

Involverte byråer

87644 5ffda original
Morgenstern
A

Anita Nørsett Dahl

Prosjektleder

Y

Yakob Dahl Changezi

Produsent

Involverte

R

Renate Aspevik

Ansvarlig hos kunde