Artikler

CarePacks velger Heads&Tales

Merkevarebyrået Heads&Tales får ny kunde i segmentet mellommåltider og sunn snacks.

Cloé Bailly til Hobby Film

Cloé Bailly blir herved representert av Hobby Film i Skandinavia, sammen med regissører som Oskar B…

Fransk designer til Mos

Oui, Oui! Mos styrker staben med grafisk designer Marie Payan.

RiksTV tilbake hos SMFB

RiksTV og reklamebyrået SMFB har funnet tilbake til hverandre etter en tre år​ ​lang pause.

Slakter kalven på Hausmania

God som Gull: Gullkalvens prisutdeling er rett rundt hjørnet. Den 24. mai kl. 18 åpnes dørene på Ha…

Nær to millioner har sett Vipps-kampanje

Over 1,8 millioner har sett Vipps-kampanjen «Vipps et lyspunkt» og 12.500 har donert så langt.

D&AD-blyanter til unge norske kreatører

Tre Westerdals-team og designkollektivet Boden World har alle vunnet blyanter i D&AD New Blood Awar…

Fredrik Melby til SMFB

Fredrik Melby har sagt adjø til Anti og hallo til SMFB, hvor han skal lede designavdelingen. 

– Det er mulig å gjøre ting skikkelig

Trond Greve Andersen er ukens mann i spalten Kudos. Han er gründer av MIR og jobber som kommunikasj…

ANTI hentet premier i New York

ANTI tok hjem et sølv, to bronse og åtte merits i One Show og Art Directors Club i NY.