Artikler: Nyheter

TRY vant Eurobest-Grand Prix

TRY ble tildelt Grand Prix i Media-kategorien for DNB-kampanjen «Dyrenes nødnummer». Byrået ble ogs…

Mediabemanning skifter navn til Teft

– Mediabemanning er ikke like beskrivende for hva vi gjør i dag, som da vi startet i 2001. Derfor s…

Harpers-gull til Bareksten gin

Kind vinner gullmedalje for design og branding av verdens mest premierte gin: Bareksten Botanical G…

«Dyrenes nødnummer» vant Eurobest-gull

EM i reklame for 2018 er avgjort. Det ble gull, sølv og bronse til TRY, samt bronser til Anorak, Mo…

Tre regissører til Tangrystan

Satser på talenter og nye perspektiver med Caroline Johansen, Henrik Martin Dahlsbakken og Meriam B…

Gris! På innsiden av fjøsdøra

Med sin nye webserie åpner MatPrat fjøsdøra og ønsker forbrukerne velkommen inn.

– Lite er forandra, alt er like bra

Gullblyanten-kategorien Innovasjon blir omdøpt til Produkter og tjenester. Men ellers har jurypresi…

«Svett ostepop» er ny BankID-favoritt

Vipps ba folk melde inn forslag til nye bankID-ord, og ble overstrømmet med adjektiver og substanti…

Fullt hus for Pollard

På onsdag denne uken arrangerte Kreativt Forum og Bring til strategi-workshop med Mark Pollard, en …

Serverte plast til sultne briter

Det Norske kreatørteamet Maria Kanstad og Elise Jansen står bak ideen til stuntet «Future fish & ch…