Folkehøyskoler i 3D

Suddenly Oslo har utviklet en nettkampanje for norske folkehøyskoler, som skal oppleves med 3D-briller på.



Brilleideen henger sammen med at folkehøyskolene har en pedagogisk utdanningsplattform de kaller 3D, der fokus på lystbasert læring og personlig utvikling skal resultere i at elevene ser verden litt på en annen måte.

Nettløsningen fra Suddenly fungerer som et supplement til felleskatalogen der brillene er vedlagt, og til nettsiden www.folkehogskole.no, en side som med brillene på gir en 3D-opplevelse.

Brillene blir også utdelt på standen på utdanningsmesser og via studiestartturneen. I tillegg er det produsert en helsides printannonse i 3D for februarutgaven av ungdomsbladet Spirit, der 3D-briller er vedlagt.

– Dette sørger for at vi treffer målgruppen effektivt med få midler og genererer antakelig mye høyere besøkstall enn vi hadde fått via bannere, sier produsent Martin Andersen i Suddenly Oslo.

Besøk siden her.