Tar tempen utendørs

I Norwegians aktuelle utendørskampanje brukes temperaturmåler integrert i plakaten for å vekke folks reiselyst.

10229 f1232 original

Løsningen er å se på Stortorget, Nationaltheatret, Aker Brygge og Gunerius i Oslo ut neste uke. En relevant idé i disse vinterdager som får tankene til å gå mot varmere strøk. Kitchen står bak løsningen, som er en del av en stor utendørskampanje som nå er oppe over hele landet.

– Et godt eksempel på at få plakater kan få stor oppmerksomhet om man utnytter mediet rett, og at tusenvis av mennesker passerer dem, sier konsulent for Norwegian, Haakon Dahl i Kitchen.

JCDecaux er leverandør av den tekniske produksjonen.

AD: Eirik Stensrud og Per Erik Jarl
AD-assistent: Veslemøy Holt
Tekst: Thomas Askim og Christian Hygen
Konsulenter: Haakon Dahl og Rune Roalsvig
Prosjektleder: Nina Buskoven