Sermo Consulting vant digital pitch for Color Line

Color Line har inngått en avtale med Sermo Consulting om å bistå selskapet i deres digitale satsing fremover.



I kamp med flere store byråer vant Sermo Consulting frem med sin spesialkompetanse på digitale og sosiale medier.
– Vi ser at vi når mange av våre kunder bedre gjennom dialog med interessegruppene der de er, og får på den måten også nyttige tilbakemeldinger som vi vil omforme til konkrete tiltak. Med 1,8 millioner nordmenn på Facebook og de fleste nordmenn på internett, har mediehverdagen endret seg markant, og det tar vi konsekvensen av, sier Jan Kvernland, direktør for e-commerce i Color Line.

Sermo Consulting ble etablert så sent som i november i fjor.
– Det er utrolig morsomt om dagen. Markedet har tatt imot oss med åpne armer og vi ser at vår spisskompetanse som kombinerer rådgivning innen digitale og sosiale medier med tradisjonell PR-filosofi virkelig er etterspurt, sier Marius Eriksen, daglig leder i selskapet.

– Sammen med Color Line får vi leve ut vår egen filosofi, nemlig å gjøre våre kunder i stand til å bli en naturlig del av den nye mediehverdagen.