Alt i ett er nytt KF-medlem

Alt i ett reklamebyrå har fått godkjent sin søknad om bedriftsmedlemskap i Kreativt Forum. Foreningen har nå i underkant av 60 reklame- og designbyråer på medlemslisten.



– Vi gleder oss over å ha fått dette kvalitetsstempelet, sier byråleder Truls Eirik Johansen i Alt i ett.

For å bli medlem stilles det blant annet krav til godkjent kompetanse innenfor kommunikasjonsrådgivning, markedsrett og medierådgivning. Byrået tiltrer samtidig Kreativt Forums Vær Varsom Plakat, som er et etisk regelverk for utforming av reklame.

Holder til i Tønsberg. Byrået er blant Vestfolds største, og har hele Østlandet som sitt nedslagsfelt. Siden oppstarten i 1997 har byrået hatt jevn vekst. Byråinntekten ligger i underkant av 10 millioner og sysselsetter circa 9 årsverk innen forskjellige fagområder. Byrået har kompetanse innen grafisk design, webdesign/-utvikling, generell markedsføringstrategi og rådgivning, konseptutvikling, merkevarebygging samt sisteleddsmarkedsføring.

På listen av oppdragsgivere finnes Optura, Cederroth, Gull-Funn, Høgskolen i Vestfold, Eik Barn, Dugnaden.no, Bongs konvolutter, SpareBank1, SCA, Skallevold m.fl.

Felles talerør. – Vi er glade for å få Alt i ett reklamebyrå med på laget, og det er vårt første bedriftsmedlem i Vestfold. Bransjen trenger et felles forum for debatt og videreutvikling, noe som kanskje er spesielt viktig i dagens røffe situasjon, sier Sol M. Olving, daglig leder i Kreativt Forum. Hun understreker også viktigheten av å ha et felles talerør opp mot myndigheter, media og ulike interessegrupper.