Norsk Tipping velger Dinamo igjen

I den nylig avsluttede konkurransen om spillene Oddsen og Tipping gikk Dinamo seirende ut. Med det har spillene vært i Dinamo siden 1997.

– Når vi tenker rasjonelt er det uansett kunde, omfang eller utfordringer viktig å både vinne og beholde kunder. Og her gjorde vi jo begge deler. Men jeg må jo si, og det tror jeg er på vegne av alle som jobber her ute, at dette smakte ekstra godt, sier rådgiver og kundeansvarlig Erik Loe.

Markedssjef Marit Torseter og merkevaresjef Asbjørn Nilsen i Norsk Tipping legger ikke skjul på at de er fornøyd med byrået.
– Spillene Oddsen og Tipping krever god innsikt i denne type spill, og ikke minst forskjellen på hva som motiverer spillerne. Dette har de i Dinamo.

Den nye kontrakten varer ut 2012, med mulighet for ett års forlengelse.

De ansvarlige i Dinamo er:
Rådgiver: Erik Loe
Prosjektleder: Unni Rolfsen
Tekstforfatter: Knut Harlem
AD: Ingvar Moi
Formgiver: Guro Trevland