Høyskolen Westerdals velger Trigger

Trigger blir ny samarbeidspartner når Westerdals nå skal starte jakten på neste års studenter.

41182 78770 original

Westerdals Høyskole har høye ambisjoner for fremtiden. Målet er å utvikle og styrke posisjonen som en høyskole for profesjonsutdanninger innen kreative kommunikasjonsfag. For å rekruttere de mest kreative hodene til sine studieretninger, har de nå inngått et samarbeid med Trigger.

– Trigger ble valgt fordi Høyskolen Westerdals ønsket seg et byrå som forstår at god kommunikasjon først og handler om å engasjere og at det er gjennom engasjement vi skaper verdier. Vi leter etter de beste kreative hodene som vi kan utvikle videre og som i fremtiden vil sette dype spor etter seg slik deres forgjengere har gjort og fortsatt gjør, sier Vibecke Osfoss, markeds- og kommunikasjonssjef hos Høyskolen Westerdals.

Samfunnsoppdrag

Hos Trigger er forventningene og ambisjonene for samarbeidet med Høyskolen Westerdals store.

Bente Kvam Kristoffersen

– Å få jobbe med Westerdals Høyskole er en oppgave alle som jobber med kommunikasjon og markedsføring i Norge drømmer om. Det er et samfunnsoppdrag som er viktig for både oss og resten av bransjen. Det handler tross alt om å rekruttere de beste menneskene, slik at fremtidens kreatører blir så gode som mulig, sier Bente Kvam Kristoffersen, konsulent og teamleder i Trigger.

Blir fulgt med argusøyne

Westerdals Høyskole har helt siden starten i 1965 fokusert på at skolen skal fungere som et springbrett for arbeidslivet for unge kreatører. Svært mange av de største profilene i kreative bransjer har sin bakgrunn fra nettopp Westerdals.

– Vi vet at hele bransjen følger med på hva Westerdals gjør med argusøyne, fordi svært mange har gått på skolen selv. Derfor er interessen rundt Westerdals rekrutteringskampanjer alltid stor. Nå ser vi virkelig frem til at våre løsninger blir gjenstand for debatt, og forhåpentligvis mest ros. Vi gleder oss enormt, sier Kvam Kristoffersen.