LSK Kvinner får reklamehjelp

Daughter skal hjelpe LSK Kvinner mot finalespill i Champions League 2019.

– Hver tredje fotballspiller er en kvinne, og LSK Kvinner er Norges beste fotballag for kvinner. Sammen skal vi jobbe mot finalespill i Champions League i 2019. Tettere på vår visjon og oppgave som reklamebyrå kommer vi ikke, sier rådgiver og partner Jan Willy Skjølberg i Daughter.

Fremover mot sommeren skal Daughter sammen med LSK Kvinner utvikle en komplett kommunikasjonsstrategi.  

– Daughter skal se på verdier, holdninger og egenskaper i laget. Resultatet kommer i stor grad til å påvirke LSK Kvinners uttrykk og atferd. Det gjelder mot sponsorer, til rekruttering, i holdningsarbeid og samfunnsansvar og ikke minst ­ oven for folk flest, sier Skjølberg. 

Arbeidet skal stå klart til høsten.

– LSK Kvinner skal være en viktig kraft og inspirator for alle som er opptatt av fotball. Helt fra de aller yngste på grasrota til internasjonale profiler av begge kjønn. Det handler om gode og sunne holdninger, om sterke og tydelige forbilder. Og det handler om fotball på et meget høyt nivå, sier Skjølberg.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.