Prisdryss for Good Morning

Har på kort tid vunnet tre priser i to internasjonale nettstedskåringer for kygolife.com, i tillegg til en pris for filmen som markedsfører Kygos nye merkevarenettsted.

77342 c136c original
Fra venstre: Eirik Fjellaksel, Robert Bue, Lise Dragland, Markus Lind (bak), Karen V. Madsen og Jørgen Winsnæs.

Det har blåst friskt rundt Good Morning i det siste, med både nyansettelser fra reklamebyråverdenen og ikke minst lanseringen av Kygo Life, Kygos eget varemerke.

Særlig brandsiten til Kygo Life har fått mye internasjonal oppmerksomhet og i dag ble det enda noen stjerner i boken for Good Morning: kygolife.com har nemlig i løpet av to dager stukket av med både Site of Day og Developer awards på Awwwards i tillegg til FWA of the day.

– Vi er kjempehappy, sier sjefsdesigner Jørgen Winsnes.

– Det ligger mye hardt arbeid bak og vi har virkelig jobbet som et team sammen for å få varemerket til å skinne. Å kunne jobbe med helheten helt fra idè til produksjon føler vi har løftet denne casen enormt. Kygo Life er på mange måter en drømmekunde hvor vi har fått frie tøyler med tanke på å lage innovative løsninger. Det er utrolig moro når det settes pris på internasjonalt i bransjen.

Den interaktive filmen med Kygo som finnes på siden har også blitt gitt mye oppmerksomhet, og ble i forrige uke kåret til beste interaktive film på bestadsontv.com. Filmen er produsert av TYD og Fred Jonny.

– Priser er så klart stas, men mest stas er det likevel å få kunne lage noe som virkelig begeistrer og lager resultater for kunden vår, sier Winsnes.