Sølvmikken til Würth

Sølvmikken for årets nest siste måned går til Både Og Radiobyrå med en kampanje for verkstedkjeden Würth.

81207 c6049 original
Bil med Würth på.

I Würths pågående kampanje fra juni og utover høsten har vi lært litt om typiske Würth-produkter, selskapets ansatte og butikker. Kampanjen for november fortsetter i samme trivelig-informative tralten. Juryen har følgende kommentar: «På topp i årets nest siste måned finner vi et slepent og etter hvert velkjent musikalsk konsept for de ulike produktene og folkene man finner hos Würth. Som vanlig er spottene både velproduserte, behagelige og godt skrevet. Gratulerer!»

  • 1. plass: Würth
  • Byrå: Både Og Radiobyrå
  • Kreativt team: Eskil Paus, Hans Kristian Heide, Lenny Kittilsen og Ola-Per Ekblom
  • Konsulent: Ola-Per Ekblom
  • Prosjektleder: Elisabeth Andonov
  • Produksjonsselskap: Både Og Radiobyrå
Du hører alle vinnerjobbene i Sølvmikken på gullmikken.no.

God kombo, dårlig kombo

Både Og har også vunnet andreplassen i november, denne gang med en kampanje for Tufte Wear og selskapets bambull-produkter (bambus + ull). I spottene blir vi forelagt både dårlige og gode kombinasjoner, der bambull er et eksempel på siste. «Elektrisk gjerde og full blære» er et eksempel på det motsatte. Juryen utbroderer: «Det finnes gode og dårlige komboer her i verden, og i månedens andreplass blir vi på morsomt vis presentert for ytterpunktene. Et tydelig grep og en fin produksjon sikrer sølvet i november.»

  • 2. plass: Tufte Wear
  • Byrå: Både Og Radiobyrå
  • Kreativt team: Michael Solbakken og Magnus Andresen
  • Konsulent: Ola Per Ekblom
  • Prosjektleder: Elisabeth Andonov
  • Produksjonsselskap: Både Og Radiobyrå

Middag i en fei

Du trenger ikke hive sammen tilfeldige og vilt inkompatible ingredienser for å få deg en kjapp middag. Med Fiskemannens Quick-Fisk-produkter får du middag på et kvarter, som dramatisert gjennom We Are Lives kampanje. Juryen bemerker: «På tredjeplass finner vi et knippe lettbeinte spotter for Fiskemannens raske middager. Mindre heldige forsøk på å sminke ulike hverdagsmiddager faller godt i smak hos juryen, og holder til bronse denne måneden.»

  • 3. plass: Fiskemannen
  • Byrå: We Are Live
  • Kreativt team: Marius Halvorsen og Simen Frogner
  • Konsulent: Andreas Borgen
  • Prosjektleder: Silje Marie Stähler
  • Produksjonsselskap: Både Og Radiobyrå

Du hører novembervinnerne samt tidligere vinnerjobber på gullmikken.no.