OBOS velger Ernö som byrå for nye Ulven
Konseptet har fått navnet «Nå vekker OBOS Ulven» og første del av kampanjen begynner nå.
OBOS har investert i en 280 mål stor tomt på Ulven, hvor de planlegger å bygge 3000 boliger og 200.000 kvadratmeter næring. Ambisjonene for den nye bydelen har for lengst begynt å ta form, og konkrete planer materialiseres. Etter en pitch med utvalgte byråer er Ernö valgt som reklamebyrå for prosjektet.
– Ernö overbeviste oss gjennom deres strategi og løsninger. Konseptet har fått navnet «Nå vekker OBOS Ulven» og vi starter første del av kampanjen nå, sier markedsdirektør Kjetil Hancke Framstad i OBOS.
– OBOS representerer noe sympatisk og trygt, samtidig som de spiller en viktig samfunnsmessig rolle. At vi er valgt til å som byrå for nye Ulven, er vi naturligvis veldig glade for, og kanskje spesielt siden vi får bidra til å hjelpe frem en helt ny bydel i Oslo, sier rådgiver Pål Drage i Ernö.
En liten smakebit av første del av kampanjen som er utviklet for visning på YouTube, Facebook og utendørs.