OBOS velger Ernö som byrå for nye Ulven

Konseptet har fått navnet «Nå vekker OBOS Ulven» og første del av kampanjen begynner nå.

82911 d76a7 original
En liten smakebit av første del av kampanjen som er utviklet for visning på YouTube, Facebook og utendørs.

OBOS har investert i en 280 mål stor tomt på Ulven, hvor de planlegger å bygge 3000 boliger og 200.000 kvadratmeter næring. Ambisjonene for den nye bydelen har for lengst begynt å ta form, og konkrete planer materialiseres. Etter en pitch med utvalgte byråer er Ernö valgt som reklamebyrå for prosjektet.

– Ernö overbeviste oss gjennom deres strategi og løsninger. Konseptet har fått navnet «Nå vekker OBOS Ulven» og vi starter første del av kampanjen nå, sier markedsdirektør Kjetil Hancke Framstad i OBOS.

– OBOS representerer noe sympatisk og trygt, samtidig som de spiller en viktig samfunnsmessig rolle. At vi er valgt til å som byrå for nye Ulven, er vi naturligvis veldig glade for, og kanskje spesielt siden vi får bidra til å hjelpe frem en helt ny bydel i Oslo, sier rådgiver Pål Drage i Ernö.



En liten smakebit av første del av kampanjen som er utviklet for visning på YouTube, Facebook og utendørs.