POL og TRY nominert i LIA

De to TRY-byråene har til sammen åtte nominasjoner i London International Awards med kampanjer for Audi, NRK TV-aksjonen/Røde Kors/IKEA og Norwegian.

86713 35a71 original

I løpet av helgen kulminerte nominasjonsprosessen i London International Awards (LIA), den prestisjetunge internasjonalt juryerte konkurransen som hedrer pionérarbeid innen reklame, digitale medier, produksjon, design, musikk & lyd m.m.

I år var det tre norskproduserte jobber som kom seg videre til finale:

«The Enter Sandbox VR Experience» for Audi av POL har blitt nominert tre ganger: To i kategorien Digital og én i nybrottskategorien The New.

«25kvm Syria» av POL for NRK TV-aksjonen, Røde Kors og IKEA er også nominert tre ganger fordelt på tre kategorier: Health & Wellness, Non-Traditional og Ambient.

De to kampanjene har allerede vunnet en rekke nasjonale og internasjonale priser i år, noe som også gjelder TRYs dobbeltnominerte «Brad er singel» for Norwegian, som er nominert to ganger i annonsekategorien Print.

I fjor var #kjærepappa for Care Norge av Schjærven / Tangrystan den eneste norske vinneren i konkurransen, men den vant til gangs hele to gull og tre bronse.

Vinnerne i LIA annonseres i slutten av måneden (nettsiden til LIA oppgir både 30. oktober og 1. november). Her kan du se alle de nominerte.