Nye krefter i Cloud Media

Adina Broady Aasebø blir både partner og innsikts- og innovasjonsdirektør i Cloud Media. Samtidig ansetter selskapet Morten-André Mikalsen som fagansvarlig for SEO og Thor Fjeldberg som leder for betalte medier.

87498 b4da1 original
Ny trio i Cloud Media (f.v.): Morten-André Mikalsen, Thor Fjeldberg og Adina Broady Aasebø. Foto: Gry Traaen

Adina Broady Aasebø

har hatt ledende roller både i byråverdenen og innen ulike mediebedrifter, og har arbeidet med innsikt og innovasjon for store og små merkevarer. Nå blir hun partner og innsikts- og innovasjonsdirektør i Cloud Media, som bistår kundene med innholdsmarkedsføring.

Berit Wattne, direktør i Cloud Media. Foto: Gry Traaen– Med Adina Broady Aasebø på laget, får vi en av de beste i landet på akkurat dette feltet. Cloud er innsiktsdrevet i alt vi gjør, og ser både behovet og potensialet i å styrke oss ytterligere på dette området. Adina Aasebø er den absolutt beste vi kunne fått med på laget, sier direktør i Cloud Media, Berit Wattne.

– Adina er rå. Hun er kompetent, klartenkt og klok og vil bidra med sin kompetanse på en unik måte, legger hun til.

På samme tid ansetter Cloud Media Morten-André Mikalsen som fagansvarlig for SEO og Thor Fjeldberg som leder for betalte medier. Mikalsen kommer fra Making Waves, hvor han har vært seniorkonsulent i SEO. Fjeldberg kommer fra jobben som seniorkonsulent i Creuna.

– Drives av en enorm nysgjerrighet

– Mange annonsører i dag forstår at de trenger å innovere, men mangler den riktige innsikten, nærheten til målgruppen og verktøyene for å ta de rette valgene. Jeg drives av en enorm nysgjerrighet på nye metoder og på å gå dypt inn i forbrukertrender og adferd. Å studere hva mennesker faktisk gjør og tenker, og kunne føle på pulsen de endringer som nå preger mange bransjer, det er utrolig fascinerende og ikke minst åpner det for en rekke nye muligheter, sier Broady Aasebø