7-Eleven til JCP

JCP gikk av med seieren som 7-Elevens nye reklamebyrå etter en lengre pitch. Byrået skal nå hjelpe 7-Eleven med å skape en tydeligere profil i det norske markedet.

87910 37d64 original
Fra venstre: Christian Aune (JCP), Erik Lysø (JCP), Manuela Pacheco (JCP), Birgitte Christensen (JCP), Lars Eia Kirkholm (JCP), Nina Callenås (JCP), Madelaine Meyn (7-Eleven) og Jan Yngve Holen (7-Eleven).

Etter å ha vært gjennom en intens pitch-prosess tok JCP seieren hjem til Akersbakken 10.

– 7-Eleven er et av de få ikoniske internasjonale merkevarene de fleste kjenner og har et forhold til. Det har alltid stått på ønskelisten å få jobbe med denne sterke merkevaren, sier Paul Little, Kreativ Leder i JCP.

Ifølge JCP er det en spennende 7-Eleven og byrået har i møte, da de sammen skal styrke og tydeliggjøre profilen til kjeden i det norske markedet. JCP skal i tillegg sørge for at 7-Eleven i enda større grad tar eierskap til nye spennende produkter og konsepter.

– Vi var ute etter et tverrfagligteam som både forstod merkevarebygging, retail og vår digitale fremtid. Den beste kombinasjonen fant vi i JCP-gjengen, avslutter Jan Yngve Holen, markedssjef i 7-Eleven.