Hvem fortjener Kreativt Forums Kundeprisen?

Kjenner du til en kunde utenom det vanlige? I forbindelse med Kreativt Forums kundepris under Gullblyanten 2017 ønsker vi tips om en annonsør som har utmerket seg gjennom året som gikk.

87892 21448 original
Freia vant Kreativt Forums Kundepris 2016. Fra venstre: Brand Manager Monica Paulsen Ygre (Mondelez), Senior Brand Manager Katrine Bjerg Lauritzen (Mondelez) og rådgiver Torstein Drogseth (SMFB). Foto: Tor Lie

Under Gullblyanten deler Kreativt Forum ut en spesialpris til en kunde som gjennom året har vist evne og vilje til å kjøpe annerledes, dristig og uventet reklame.

Dersom du sitter på tips eller har noen tanker om hvem som kunne fortjene denne hedersprisen, tips oss gjerne. Send en e-post til Kreativt Forum ved Benedikte Løvdal.

Det er en pris som blir juryert av årets juryledere og jurypresidenter. I år ser juryen slik ut: jurypresidentene Camilla Bjørnhaug og Preben Moan (TRY), Christian Hygen (SMFB), Mattis Bentzen(GK), Kristine Lillevik (WeOslo), Lars Joachim Grimstad (TRY), Egil A. Andreassen (Fasett) og Heidi Holm (Dinamo).

Tidligere vinnere av Kreativt Forums Kundepris:

• 1994: Oslo Sporveier
• 1995: Norsk Tipping – Lotto
• 1996: Solo
• 1997: IKEA
• 1998: Danmarks Turistkontor
• 1999: VG
• 2000: Freia
• 2001: Audi
2002: Fretex
2003: OBOS
2004: Rema 1000
2005: Sørlandschips
2006: djuice
2007: NetCom
2008: Jølstad Begravelsesbyrå
2009: Harald A. Møller – Volkswagen
2010: Finn.no
2011: Norwegian
2012: TINE
2013: IKEA
2014: DNB
2015: NSB
2016: Freia