Buet storskjerm på Oslo S

JCDecaux fortsetter utbyggingen av digitale storformater. Det nyeste tilskuddet er en buet storskjerm på Oslo S på hele 31kvm.

Oslo Sentralstasjon besøkes hver uke av over 1 mill. reisende og er med dette Norges mest besøkte trafikknutepunkt.

– Stasjonen er selve juvelen i vårt pendlernettverk, og vi er derfor veldig glade for at vi nå har fått muligheten til å gjøre kommunikasjonen med de reisende enda mer effektiv, sier markedsdirektør Jo-Øystein Slinde i JCDecaux.

Sentralt plassert ved inngangene fra Jernbanetorget T-bane, Oslo Bussterminal, samt godt synlig for alle som kommer fra kjøpesentrene Oslo City og Byporten, etablerer JCDecaux nå storskjermen som har fått navnet «Digital Premium Oslo S».

Flere ønsker digitalt storformat

– Både nasjonalt og internasjonalt ser vi at etterspørselen etter digitale storformater er økende. Annonsører ønsker å utnytte en av styrkene i kanalen vår, det vi på godt norsk kaller Impact, og det føler jeg at vi svarer på med denne etableringen. Skjermen er av topp kvalitet, den er buet og den er faktisk like stor som en normal norsk ettromsleilighet, fortsetter Slinde

Skjermen er på plass, og de reisende til og fra Oslo S kan nå se budskapet fra de første annonsørene.

– Norske annonsører har i flere år fokusert for mye på kortsiktig effekt. Kommunikasjonen skal «flytte varer». Nå er det mye som tyder på at de oftere enn før ser viktigheten av å bygge lange relasjoner med sine kunder, og denne skjermen er som skapt for god gammeldags merkevarebygging, avslutter Slinde.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.