Los & Co tar opp flere nye partnere

Seniorrådgiver Bjørn Kjetil Tønnessen og kundeansvarlige Hanne Skodbo Knudsen og Ingunn Dyrrdal Kristensen går inn på eiersiden i Los & Co.

89187 99e10 original
F.v: Hanne Skodbo Knudsen, Bjørn Kjetil Tønnessen, og Ingunn Dyrrdal Kristensen går inn på eiersiden i Los & Co.

Nyheten kommer like i kjølvannet av samarbeidet med designbyrået Neue. Gründer og arbeidende styreformann Jan Christian Fosseidbråten har dermed hatt et travelt år, der han og de opprinnelige partnerne har åpnet opp for flere endringer på eiersiden.

I mars i fjor kom Ellen Fougner, Anders Aakre og Bård Skjørtorp inn som nye partnere, og nå følger Bjørn Kjetil Tønnessen, Hanne Skodbo Knudsen og Ingunn Dyrrdal Kristensen etter.

Hjem fra Mondelez i Brüssel

– Jeg ser en spennende fremtid for Los & Co, og er både glad og stolt av å få være aktivt med på å forme byrået i årene som kommer, sier Tønnessen, som i januar i fjor kom hjem til Norge og Los & Co etter mange år som markedsdirektør for Mondelez i Brüssel.

Hanne Skodbo Knudsen har vært hos byrået på Vippetangen mye lenger, og er nå kundeansvarlig for noen av byråets største kunder.

– Etter ti år i Los & Co, er det både hyggelig og motiverende å bli med på eiersiden. Jeg ser frem til å kunne bidra med å utvikle byrået videre, sier hun.

Ingunn Dyrrdal Kristensen kom til Los & Co fra Dinamo i 2014.

– At dagens eiere viser meg tillit og ønsker meg inn som partner, er noe jeg setter veldig stor pris på, sier hun.

Ingen lojalitetsmedalje

Og det er nettopp tillit som oppgis som bakgrunnen for at byrået to ganger har utvidet partnergruppen bare det siste året.

– Mye har skjedd siden vi startet opp med en håndfull personer og et havneskur med plass til 20 ganger så mange. Vi har fusjonert med Jimmy Royal som var ledende på det digitale, og så inngått samarbeid med Neue som er en internasjonal spydspiss på merkevarebyggende design. Vi teller nå godt over 70 kreative problemløsere som kombinerer forretningsforståelse og kreativitet, har utvidet skuret og fått en satellitt i Hamburg for å betjene internasjonale kunder. Dyktige og dedikerte ansatte skal ha mye av æren for veksten. Det skal de belønnes for, sier Fosseidbråten, som likevel understreker at partnerskap ikke er en «medalje for lang og tro tjeneste».

– De blir partnere fordi vi mener deres eierskap gjør byrået bedre. Vi fått inn en rekke nye kunder som Landsforeningen for Hjerte- og Lungesyke (LHL), EiendomsMegler 1 og Jernia, det siste året, og har ingen intensjon om å slakke på farten, avslutter Fosseidbråten.