Her er vinnerne i Performance Awards

Performance Awards ble delt ut under Performance-konferansen på Saga Kino.

90695 83eb8 original
Camilla Halleraker, Head of Programmatic hos Aller Media, har fått Æresprisen i Performance Awards 2018.

Under dagens Performance-konferansen på Saga Kino benytter INMA anledningen til å hylle 12 kampanjer som har vært gode på å bruke innsikt, data og digitale virkemidler for å løse markedsføringsoppgaver på innovative måter. I år var det 52 innsendte bidrag fra mediebyråer og annonsører, og slik ble medaljefordelingen:

Æresprisen gikk til Camilla Halleraker fra Aller (bildet).

Innovasjon

• Gull: Starcom og NewWork med «Lei av flymat?» for Burger King.
• Sølv: RED Media og RED Tactic med «En helt ny plattform» for Løplabbet.
• Sølv: Starcom og NewWork med «En fremtid å glede seg til» for Storebrand.

Multikanal

• Gull: Storebrand med «IPS så var det gjort».
• Sølv: RED Media med «Grill 2018 - Hvordan hjelpe nordmenn å planlegge» for Kolonial.no.
• Bronse: GroupM og Wavemaker med «Eventyrlige Emirater» for Apollo.

Analyse

• Gull: iProspect og Vizeum med «Social reporting automation».
• Sølv: DNB med «Ringvirkninger».
• Bronse: RED Performance med «RED Measurement Framework».

Singelkanal

• Gull: Carat med «Kaptein Sabletann og Klatremus når nye digitale høyder» for Dyreparken.
• Sølv: RED x Dentsu, RED Performance, RED Tactic, og RED Media med «Bruk av DM-innsikt i Facebok for å øke kjennskapen og fottrafikk i butikk».
• Bronse: Starcom med «One feed to rule them all» for Tanum.