Sølvfisken til Kvikk Lunsj

Ut på tur, aldri sur: Den månedlige reklamefilmkåringen hedrer hovedfilmen i SMFBs «Turen venter»-konsept med Sølvfisken for september.

Kvikk Lunsj feiret 80 års-jubileum i 2017, og markerte begivenheten med kommunikasjonskonseptet «Turen venter». Den første filmen ut handlet om å minne om viktigheten av å holde norske turtradisjoner ved like, og drøyt et år etter debuten har den altså gått hen og vunnet Sølvfisken.

Per Erik Jarl og Christian Hygen er det kreative teamet på jobben fra SMFB, mens Stian Smestad i One Big Happy Family har regien. Musikken er «Lighthouse» av canadiske Patrick Watson.

Sølvfisk-juryen har følgende vinnerbegrunnelse: 

– Reklame virker. I en tid preget av kalde tall og beregninger, er det fint å kjenne hårene på armene reise seg av en reklamefilm. En nydelig idé pakket inn i strålende foto og musikk. Sjansene er store for at i hvert fall disse sju jurymedlemmene går seg en lengre tur til helgen og åpner seg både en og to pakker Kvikk Lunsj. Gratulerer til SMFB, Freia, og One Big Happy Family!

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.