To gull til JCP i Sponsor- og eventprisen

Onsdag denne uken ble Sponsor- og eventprisen 2019 arrangert på Thon Hotel Storo, og JCP stakk av med to gull under kveldens prisutdeling.

JCP ble kåret til Årets Eventbyrå, i tillegg til prisen for Årets Kultursponsor for OBOS24 sammen med OBOS og Ekko Agency. Byrået mottok åtte nominasjoner blant ti kategorier.

Daglig leder Gjermund Hellan i JCP Event mener at prisene og nominasjonene er et resultat av det gode samspillet mellom de ulike fagdisplinene i JCP, event, pr og reklame.

– Vi har fått til utrolig mye bra sammen med OBOS, og blant totalt fire nominasjoner for OBOS24, er vi enormt stolte over å vinne gull for årets Kultursponsor. Vi legger lista høyt nettopp for å drive utviklingen videre. Derfor setter vi også veldig pris på at dette anerkjennes i juryens begrunnelse for prisen som Årets Eventbyrå, sier Hellan.

I juryens begrunnelse heter det blant annet at «Årets Kultursponsor har på en enestående måte koblet sin kjernevirksomhet med sponsing av kultur for å skape unike opplevelser. Vinneren har besøkt Osloborgere hjemme i stuen, i bakgården med verdens første ekte 24-timers festival og samlet 55.000 mennesker til det største arrangementet på norsk jord med en av klodens største artister.»

Kåret til Årets eventbyrå for andre gang 

Bare for noen uker siden ble JCP kåret til Årets eventbyrå under HSMAI, og byråets andre gull for kvelden under Sponsor- og eventprisen hadde samme tittel, en pris som først ble opprettet i år.

I sin begrunnelsen for Årets eventbyrå skriver juryen blant annet at «Fotavtrykket til JCP er preget av kreativitet, kunnskap og en helt egen evne til å fange sitt publikum, og det er vel knapt en nordmann som ikke har vært eksponert for JCP sine opplevelser i en eller annen sammenheng.»

OBOS mottok for øvrig både Årets Bransjepris og Sponsor- og Eventforeningens Hedersprisen samme kveld.

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.