CarePacks velger Heads&Tales

Merkevarebyrået Heads&Tales får ny kunde i segmentet mellommåltider og sunn snacks.

CarePacks orienterer seg innenfor Kolonial-segmentet i nisjen for mellommåltider og sunn snacks for bedriftesmarkedet. Flere norske bedrifter som DNB er kunder, og nettopp DNB har vært med på deler av konseptuviklingen.

CarePacks har samarbeidet med konseptutvikler og rådgiver Christina Øverland-Engelsen helt fra selskapet var på idéstadiet. Da hun ble konsulent i Heads&Tales ga byråvalget seg selv. Sammen med designerene Christin Westby og Tormod Glomnes har de sammen spilt en viktig rolle i alt fra strategisk posisjonering til utvikling av både identitet og konsept.

DNB som forsøkskunde

Konseptet CarePacks @work har blitt utviklet i nært samarbeid med DNB som forsøkskunde. Det har gitt mye verdifull innsikt om behovene fra en kundes perspektiv, som igjen har vært meget verdifullt i den videre utviklingen, ifølge CarePacks. I tillegg har selskapet fått tilbakemeldinger om at bedriftene opplever tjenesten både som praktisk og prydende i kontorlandskapet. CarePacks opplever i dag sterk vekst.

– Ved siden av vår hovedmisjon om å hjelpe folk å velge sunnere, mener vi at godt design og konsept er sterkt medvirkende til vår vekst i markedet, sier gründer Stig Ola Johansen i CarePacks.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.