Schweppes til ikke-eksisterende byrå

Byråene Good Morning og Naug og Venner har ikke en gang blitt registrert som fusjonert byrå i Brønnøysund, før de vinner sin første byråpitsj. Kunden heter Schweppes og det nye byrået heter fra 29. juli Good Morning Naug.

– Det nye byrået skal jobbe med aktivitetene på sosiale medier og de har altså klart å overbevise oss med spennende løsninger allerede før de formelt har flyttet sammen, sier Marianne Erdal Mogstad, som er Brand Manager for Schweppes.

– Schweppes byr på noen spennende kreative muligheter som man ikke får servert hver dag. Det er en sterk og tradisjonsrik merkevare som skal ut på en reise som åpner mange nye dører, sier Martine Flatlie, som i dag er kreativ leder i Naug og Venner og som skal ha den samme rollen i det nye byrået.

– Det skal heller ikke stikkes under en stol at det var ekstra gøy å jobbe med og vinne denne byråkonkurransen, fordi vi fikk prøvekjørt det nye mannskapet. Og det virket jo 100 prosent, sier strategisk rådgiver Eldar Skylstad.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.