«Alive» til fjells med Helly Hansen

Profesjonelle alpinister utfordres i fjellet i Greys globale Helly Hansen-kampanje.

Grey lanserte 1. oktober en ny, global kampanje for Helly Hansen, med uttak i sosiale medier, digitalt, print og in-store. Kampanjen med mottoet «Tested by Mountains, Trusted by Professionals» ble lansert 1.oktober og skal øke bevisstheten og tilhørigheten rundt Helly Hansens virksomhetsvekst og merkevarens posisjon, oppsummert slik: «Helly Hansen lager profesjonelt utstyr som hjelper mennesker med å holde seg i live og å føle seg levende.»

– Ved å jobbe tett sammen med våre profesjonelle utøvere i fjellet, er vi sikre på at alt vi gjør er testet under ekte forhold. For både profesjonelle og amatører, er trygghet og det å kunne stole på at utstyret deres vil beskytte dem i enhver situasjon, en viktig forutsetning for at de kan nyte tilværelsen utendørs, sier Joumana Lovstad som er direktør for Brand Marketing i Helly Hansen.

Kampanjen skildrer de utfordrende testmiljøene som Helly Hansens profesjonelle utøvere og patruljører møter i fjellet. På nært hold får vi være vitne til hvorfor disse menneskene velger å teste seg selv i fjellene, noe som skal gi en bedre forståelse for hvorfor disse stedene betyr så mye for dem.

Med det ekstreme i fokus, er vi også vitne til tilliten utøverne i verdensklasse må ha til utstyret sitt, sin egen kunnskap og til andre mennesker for å holde seg og føle seg i live.

Flere av Helly Hansens ambassadører deltar i filmen, inkludert olympisk alpinist Erin Mielzynski og utforvinner Mattias Hargin. De understreker viktigheten av å stole på utstyret og å vite hvordan man bruker det, ved å trekke frem kvaliteten og identiteten til merkevaren som ble grunnlagt i Norge i 1877.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.