GK med 16 nominasjoner i CMA Awards

Geelmuyden Kiese har hele 16 jobber videre i konkurransen om årets Content Marketing Awards. Flere andre norske byråer er også nominert, inkludert Redink som har fem nominerte jobber.

I Content Marketing Awards (CMA) deltar byråer fra hele verden, og til årets konkurranse ble det sendt inn arbeider fra nesten 150 byråer i 23 land, som altså endte med hele 16 nominasjoner til GK og fem nominasjoner til Redink. I tillegg er skandinaviske Spoon nominert åtte ganger, VG Partnerstudio har to nominasjoner, mens Metro Branding og Manus hver har én nominert jobb.

Blant Geelmuyden Kieses nominerte finner vi «72 timer»  for Direktoratet for Samfunnssikkerhet og Beredskap, «No Nudes for You» for Bufdir, NSB-jobbene «The Commuter Challenge» og «Discover the City», «Sett spillerfaring på CV-en» for Manpower, «My Green Challenge» for Bykuben og «The Pitch» for Yara International.

– Å bli nominert på 16 av 20 innsendelser, for så stor spredning av kundene våre er ikke annet en moro. Nominasjoner er bra, men nå krysser vi fingrene for uttelling, sier kreativ leder Ole Henrik Stubberud  i GK i en kommentar.

Redink mottok tre nominasjoner for sin jobb «Bouvet Hackathon», en nominasjon for «Urban Mining» for RENAS og en nominasjon for «Crossroads – The Confederation of Norwegian Enterprise» for NHO, en jobb gjort sammen med Go Electra!.

Spoon, som har kontorer i Oslo, London, Stockholm, Helsinki og Malmö, ble nominert åtte ganger for kunder som KIWI, PostNord, Volvo Penta,  Hjärt-Lungfonden og Hjärnfonden.

VG Partnerstudio fikk to nominasjoner for «Amundsen», mens Metro Branding ble nominert for «Iceblock expedition anno 2019» for Glava. Innholdsbyrået Manus ble nominert for #åretsviktigstelåt for VG-lista.

Se alle nominerte jobber her.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.