OBOS til Anorak

Etter hard konkurranse mellom flere norske byråer, er det avgjort at Anorak velges av den norske boliggiganten, som nå satser utover landegrensene.

– Vi skal bygge fremtidens samfunn og oppfylle boligdrømmer i hele Norden, og måtte finne riktig partner til dette. NoA, med Anorak i spissen, har overbevist om at de har idéene, den strategiske tilnærmingen, bredden og kapasiteten vi trenger fremover, sier markedsdirektør Kjetil Hancke Framstad i OBOS.

– Anorak har gjennom hele prosessen vist at de skjønner og respekterer kjernen i OBOS-merkevaren, samtidig som de har spennende tanker om veien videre.

– Vi gleder oss til å få lov til å jobbe med en av Norges varmeste merkevarer. OBOS er en aktør med sjel, står for gode verdier og bærer en lang og stolt historie, sier kundeansvarlig og rådgiver Janne Espevalen i Anorak. Hun mener Anorak og OBOS er en god match. 

– I Anorak liker vi å lage kommunikasjon for varer og tjenester som er bra for folk, og OBOS er jo bra for utrolig mange mennesker. Vi gleder oss til å jobbe sammen for å oppfylle boligdrømmer, og lage reklame og innhold som folk setter pris på.

Nordisk samarbeid

OBOS har i løpet av de siste årene utviklet seg fra å være et boligbyggelag i Oslo til å bli en av Nordens største boligutviklere. OBOS samler nå overordnet merkevare i én konsernavtale for alle forretningsområder, som en del av en langsiktig strategi for ekspansjon. 

Anorak skal i samarbeid med NoA-nettverket håndtere OBOS på tvers av både Norge og Sverige. Allerede neste år skal det bygges ny merkevare og medlemsmodell for Sverige. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.