Hvem fortjener Kreativt Forums Kundeprisen?

Kjenner du til en kunde utenom det vanlige? I forbindelse med Kreativt Forums Kundeprisen under Gullblyanten 2019 ønsker juryen tips om en annonsør som har utmerket seg gjennom året som gikk.

Under Gullblyanten deler Kreativt Forum ut en spesialpris til en kunde som gjennom året har vist evne og vilje til å kjøpe annerledes, dristig og uventet reklame.

Dersom du sitter på tips eller har noen tanker om hvem som kunne fortjene denne hedersprisen, tips oss gjerne. Send en e-post innen utgangen av tirsdag 11. februar til Kreativt Forum ved Benedikte Løvdal.

Kundeprisen blir juryert av jurylederne for de kreative kategoriene samt jurypresidentene. I år ser juryen slik ut: Anders Holm og Sebastian Prestø (Morgenstern), Camilla Bjørnhaug (TRY), Thomas Askim (SMFB), Dagmar Kollstrøm (Atyp), Janne Brenda Lysø (POL), Behnam Farazollahi (Neue) og Egil A. Andreassen (Fasett).

Siden 1994 har Kundeprisen gått til Oslo Sporveier, Norsk Tipping – Lotto, Solo, IKEA (1997 og 2013), Danmarks Turistkontor, VG, Freia (2000 og 2016), Audi, Fretex, OBOS, Rema 1000, Sørlandschips, djuice, NetCom, Jølstad Begravelsesbyrå, Harald A. Møller – Volkswagen, Finn.no, Norwegian, TINE, DNB, NSB, Orkla Confectionery & Snacks og Kolonial.no.

Gullblyanten foregår på Clarion Hotel The Hub fredag 6. mars. Frist for å kjøpe billett: 14. februar.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.