Pusser opp med Pernille Holmboe
VITA valgte i vinter modellen Pernille Holmboe som sitt nye ansikt utad, og nå fortsetter de arbeidet med å pusse opp merkevaren.
I februar ble Holmboe lansert som VITAs nye ansikt utad. Skjønnhets- og velværekjeden har akkurat valgt nytt reklamebyrå, og har skutt ny reklamekampanje i Stockholm som kommer på lufta i høst. Mediebudsjettet økes betydelig i år, og kampanjene skal være godt synlig på TV, print, nett og utendørs.
– Pernille er en jente som mange norske jenter kan relatere seg til, og hun er helt riktig talsperson i forhold til vår målgruppe. Hun er ekte, sunn og frisk og representerer VITAs verdier på en god måte, og for oss var hun et naturlig førstevalg når vi skulle velge en modell å jobbe så tett med, sier Nina Fredriksen, markedssjef i VITA.
Svensk livsstilsbyrå. Det svenske byrået Lokrantz & Co AB står bak den nye kampanjen. Byrået ledes av kreativ leder Elsa Lokrantz, som kjenner godt til Pernille Holmboe fra før. Lokrantz var med på å utforme identitet og kommunikasjon for Gina Tricot, som hun også jobbet videre med da Lokrantz og & Co AB ble startet i 2000.
Med seg på laget har de også Eva Tempelman Productions, som har produsert VITAs nye kampanje. Hun har tidligere jobbet tett med Jonas Åkerlund, kjent for samarbeid med artister og merkevarer som Madonna, Lady Gaga, Hugo Boss og Coca-Cola.
Lanserer nettbutikk. I tillegg til nytt reklamebyrå som skal løfte merkevaren VITA, skal kjeden også friske opp uttrykket i butikkene rundt om i Norge. I september ble ny nettbutikk lansert. Butikken er utviklet i samarbeid med norske Digital Natives.